جعفری نژاد، مسعود (1398). دیپلماسی رسانهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در دوران پسا داعش. فصلنامه علمی تحقیقات سیاسی و بینالمللی، 11(38). 151-175.
سیاح، احمد (1393). خطمشیگذاری برای کاربست رسانه در جهت نافذ کردن شأن سرمایه معنوی بهمثابه یک مزیت راهبردی در سازمان دانشگاه تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت رسانه دانشگاه تهران، استاد راهنما: علیاصغر پورعزت.
دهقان بنادکی، فاطمه. نصیری زاده، نوید (1398). چالشهای فضای مجازی و راهکارهای سیره رضوی، همایش علمی فرهنگ رضوی و بانوان فرهیخته و نیکوکار- بزرگداشت بانو ستی فاطمه، یزد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد
سلطانی فر، محمد. هاشمی، شهناز. خانزاده، لیلا (1391). نقش دیپلماسی رسانهای در حفظ منافع ملی کشور. فصلنامه راهبرد اجتماعی و فرهنگی ۱ (4). 197-224.
سلیمی، حسین. وهاب پور، پیمان (1397). توئـیـپلـماسـی؛ بازنمایی سیاست خارجی ایران در توئیتر. مطالعات رسانههای نوین، 4(14). 66-108
فرهنگی، علیاکبر. قرائتی، علیرضا. کربلایی حاجی اوغلی، حسن (1394). دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولتها در جوامع معاصر. مطالعات رسانهای، 9 (1) (پیاپی 24). 89-99.
مککوایل، دنیس (1387). مخاطبشناسی. ترجمۀ مهدی منتظرقائم. تهران: مرکز مطالعات و توسعه رسانهها.
مهدی زاده، سید محمد (1389). نظریههای رسانه: اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی. چاپ اول، تهران: نشر همشهری.
نعمتی انارکی، داود. ضیایی پرور، حمید. صادقی، جعفر (1399). سنجش سواد اطلاعاتی کارکنان مشاغل خبری صداوسیما در عصر دیجیتال. فصلنامه علمی رسانههای دیداری و شنیداری، 14(2). 167-190.
نوازنی، بهرام. عبادی، زهرا (1396). بررسی تأثیر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران بر اهداف و منافع راهبردی آمریکا در عراق نوین. فصلنامه علمی تحقیقات سیاسی و بینالمللی، 11(38)، 151-175.
Adesina, O. S. (2017). Foreign policy in an era of digital diplomacy. Cogent Social Sciences, 3(1), 1297175.10.22085/javm.2020.204104.1411
Ahern, Liz & Feller, Joseph & Nagle, Tadhg. (2016), Social media as a support for learning in universities: an empirical study of Facebook Groups, Journal of Decision System, Vol 25, pp. 35-49. Taylor & Francis Group.
Berkman, P. A., Lang, M. A., Walton, D. W., & Young, O. R. (2011). Science diplomacy. Antarctica, Science and the Governance of International Spaces.
Bjola, C., & Kornprobst, M. (2018). Understanding international diplomacy: theory, practice and ethics. Routledge.
Bovet, A., Morone, F., & Makse, H. A. (2018). Validation of Twitter opinion trends with national polling aggregates: Hillary Clinton vs Donald Trump. Scientific reports, 8(1), 8673.
Braun, V. & Clarke, V. (2006), “Using thematic analysis in psychology”,Qualitative Research in Psychology, Vol. 3, No. 2, Pp. 77-101.
DePaula, N., Dincelli, E., & Harrison, T. M. (2018). Toward a typology of government social media communication: Democratic goals, symbolic acts and self-presentation. Government Information Quarterly, 35(1), 98-108.
Dumčiuvienė, Aušra (2016), “Twiplomacy: the meaning of social media to public diplomacy and foreign policy of Lithuania”, Lithuanian Foreign Policy Review, vol. 35.
Haidar, J. I. (2017). Sanctions and export deflection: evidence from Iran. Economic Policy, 32(90), 319-355.
King, N., & Horrocks, C. (2010), Interviews in qualitative research, London: Sage.
Kurbalija, J. (2008). The World Summit on Information Society and the Development of Internet Diplomacy. In Global Governance and Diplomacy (pp. 180-207).
Livingston, D., & Boyd, E. (2010). Correlates and Consequences ofInternalized Stigma for People Living with Mental Illness: A Systematic Review and Meta-analysis. Social Science & Medicine, 71, 2150-2216.
Mingst, K. A., McKibben, H. E., & Arreguin-Toft, I. M. (2018). Essentials of international relations. WW Norton & Company.
Monti, F., Frasca, F., Eynard, D., Mannion, D., & Bronstein, M. M. (2019). Fake News Detection on Social Media using Geometric Deep Learning. arXiv preprint arXiv:1902.06673.
Pond, P., & Lewis, J. (2019). “Riots and Twitter: connective politics, social media and framing discourses in the digital public sphere”. Information, Communication & Society, 22(2), 213-231..
Rao, H. N. (2019). The role of new media in political campaigns: A case study of social media campaigning for the 2019 general elections. Asian Journal of Multidimensional Research (AJMR), 8(4), 228-240.
Šimunjak, M., & Caliandro, A. (2019). Twiplomacy in the age of Donald Trump: Is the diplomatic code changing?. The Information Society, 35(1), 13-25.
Yakushiji, T. (2009). The potential of science and technology diplomacy. Asia-Pacific Review, 16(1), 1-7.